loading...
دفتر خاطرات
fateme بازدید : 76 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (8)

 

هر کسی یه اسمی تو زندگیش هست

 

که تا ابد در هرجایی بشنوه

 

ناخوداگاه برمیگرده به همون سمت

 

یا از روی ذوق!

 

یا از روی حسرت!

 

یا از روی نفرت...

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی در تاریخ 1393/04/16 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد

هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ

هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ

و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند آن دو را از هم دور کند !

محڪـم تریـטּ برهاטּ عشــ♥ـــق اعتمــــــــــــــ♥ــــــــــــاد اسـﭞ

این نظر توسط علیرضاشافعی در تاریخ 1393/04/16 و 18:40 دقیقه ارسال شده است

هی روزگار

این نظر توسط SHAHAB در تاریخ 1393/04/16 و 11:25 دقیقه ارسال شده است

سلام عزیزم وب زیبایی رو اداره میکنی آفرین به سلیقت. از وبت خوشم اومده واسه همین تمایل دارم با هم لینک کنیم. به وبم بیا اگه دوست داشتی منو با نام : یه ذره هم لبخند و آدرس:http://www.labkhandema.rozblog.com/ لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم. منتظرتماااااا

این نظر توسط amorous در تاریخ 1393/04/15 و 17:04 دقیقه ارسال شده است


تـنـهــائــي گــاهـــي..
آدم را زنــده زنــده مـــي خـــورد...

این نظر توسط علیرضاشافعی در تاریخ 1393/04/15 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

چند روزی است که تنها به تو می اندیشم

از خودم غافلم اما به تو می اندیشم

شب که مهتاب درآیینه ی من می ر قصد

می نشینم به تماشا به تو می اندیشم

همه ی روز به تصویر تو می پردازم

همه ی گریه شب را به تو می اندیشم

چیستی ؟ خواب و خیالی ؟ سفری ؟خاطره ای ؟

که دراین خلوت شب ها به تو می اندیشم

لحظه ای یاد تو از خاطرمن خارج نیست

یا درآغوش منی یا به تو می اندیشم

تو به زیبایی دنیایِ که می اندیشی؟

من که تنها به تو، تنها به تو می اندیشم...

این نظر توسط jamali در تاریخ 1393/04/13 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام وبت خیلی نازه
وخ داشتی بمم سر یزن
اگه دوس داشتی لینک کن

این نظر توسط forqan در تاریخ 1393/04/13 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

روزی این نوشته را برا یکی نوشتم برام کامنت گذاشت من که نفهمیدم ولی خوب بود.
من دلنوشته های خود را موقعی می نویسم که خونم به جوش آید و در قلمم جریان پیدا کند .
می نویسم می نویسم ولی دلم ارام نمی گیرد پس هر انچه هست را آتش می زنم تا با سرخی شعلهای آتش نورانی می شم و آرام می گیرم و به خوابی عمیق فرو می ر م .
می دانی چرا ؟؟
خودم نمی دانم !!!!
موفق باشید وب خوبی دارین.

این نظر توسط maryami در تاریخ 1393/04/13 و 16:07 دقیقه ارسال شده است

وبت قشنگه به منم سربزنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باغبان گفت بابت تنها گلت یک باغ گل میدهمت خندیدم و گفتم ای باغبان گر جهان را گل کنی ندهم حتی گلم را بو کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 332
  • بازدید سال : 1,780
  • بازدید کلی : 25,072