loading...
دفتر خاطرات
fateme بازدید : 93 شنبه 28 دی 1392 نظرات (3)

نمی دونم...
باز اشتباهه...
که دارم عاشق می شم...
نمی دونم...
بازم گناهه...
که دارم دلو میدم...
دل من از دنیا بریده...
بریده بودمش خودم...
فکر نمی کردم که یه روز...
اینجوری باز عاشق بشم...
کاش می دونستم که یه روز...
میرسه که پرواز کنم...
کاش می تونستم که یه روز...
این دلو بیدارش کنم...
بگم باشه عزیزمن...
پاشو از خواب خوشت...
بگم که دل نده به باد...
برو پی یار خودت...
می خوام که این ترانه رو...
فدای چشمات بکنم...
فدای یک خنده ی تو فدای دنیات بکنم...
می خوام که دنیا بشنوه...
فقط واسه تو می نویسم...
اگه فراموشم کنی...
نمی تونم...نمی تونم...
کاش می دونستم که یه روز...
میرسه که پرواز کنم...
کاش می تونستم که یه روز...
این دلو بیدارش کنم...
بگم باشه عزیزمن...
پاشو از خواب خوشت...
بگم که دل نده به باد...
برو پی یار خودت...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شهرام در تاریخ 1392/10/29 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

مرسي ك سر زدين و لينكمون كردين
راستي وبلاگتون قشنگه
بهتون تبريك ميگمشکلک
پاسخ : ممنون همچنین وب شما هم زیباست.

این نظر توسط شهرام در تاریخ 1392/10/29 و 16:29 دقیقه ارسال شده است

سلام
از باند تک درختم
فاطمه خانم پس سر نزدین ب وبلاگ ما؟
شکلک

این نظر توسط بهروز در تاریخ 1392/10/29 و 16:11 دقیقه ارسال شده است

سلام. عاشقی و دلدادگی را ولش کن. دلت خوشه ها. شما را با افتخار لینک کردیم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید نظر بگذارید و لینکمون کنید.
مشتاق دیدار .باند تک درخت
پاسخ : ممنون بازم به ما سر بزنید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باغبان گفت بابت تنها گلت یک باغ گل میدهمت خندیدم و گفتم ای باغبان گر جهان را گل کنی ندهم حتی گلم را بو کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 212
  • بازدید ماه : 372
  • بازدید سال : 1,820
  • بازدید کلی : 25,112