loading...
دفتر خاطرات
fateme بازدید : 110 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (11)

هي روزگار!!
به چه ميخندي؟
 به کي ؟
 به من؟
مني که فقط باختم
مني که هميشه سهمم از هرآشنائي خداحافظي بود!!
هه
بخند شايد خنده دار باشه قصه کسيکه آدم فروشي نکرد!!
اما خودش رافروخت...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/07/07 و 0:32 دقیقه ارسال شده است


تمام خوبی ها را برایت آرزو می کنم ، نه خوشی ها را

زیرا خوشی آن است که تو می خواهی

و خوبی آن است که خدا برای تو می خواهد . . .شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/28 و 16:45 دقیقه ارسال شده است

دوست من …
این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب
،که برایت به بادها سپرده ام .
کاش پنجره ات باز باشد…شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/19 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

مرررسی از حضورتون
وبتون همیشه جز لینک های ما باقی خواهد ماندشکلکشکلک

این نظر توسط یاقوت در تاریخ 1393/06/16 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

شما یک آسمان باران نابی / برای خشکی چشم خرابی

میان کاسه های خالی ما / نزول قطره های مستجابی . . .

ولادت امام رضا بر شما مبارکشکلکشکلک

این نظر توسط سکوت عشق20 در تاریخ 1393/06/13 و 9:54 دقیقه ارسال شده است

خوش بحالت پست میزاری یعنی انگیزه ای برای پست گذاشتن برات مونده
پاسخ : مرسی داداش تو که انگیزه بیشتری داری

این نظر توسط یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی در تاریخ 1393/06/03 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز
بیا ببین **یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی** منتظر شماست
شما همیشه جز لینک سایت خواهی بود چون افتخار ما هستید
یاقوت
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/06/01 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ابجی گلم
ببخشید دیر بهت سر زدم و واس پستات نظر نذاشتم اخه نظرات تائید نشده زیاد دارم یکم کم شد جبران میکنم
منم اپم
بازم بیا پیشم
منتظرت هستم

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/06/01 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ابجی گلم
ببخشید دیر بهت سر زدم و واس پستات نظر نذاشتم اخه نظرات تائید نشده زیاد دارم یکم کم شد جبران میکنم
منم اپم
بازم بیا پیشم
منتظرت هستم

این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/06/01 و 15:37 دقیقه ارسال شده است

سلام ابجی گلم
ببخشید دیر بهت سر زدم و واس پستات نظر نذاشتم اخه نظرات تائید نشده زیاد دارم یکم کم شد جبران میکنم
منم اپم
بازم بیا پیشم
منتظرت هستم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
درباره ما
Profile Pic
باغبان گفت بابت تنها گلت یک باغ گل میدهمت خندیدم و گفتم ای باغبان گر جهان را گل کنی ندهم حتی گلم را بو کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 388
  • بازدید سال : 1,836
  • بازدید کلی : 25,128