loading...
دفتر خاطرات
fateme بازدید : 89 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)

 

باز به رسم گذشته دلم گرفته
با ز می خواهم بنویسم تا خالی گردد این دل
حال و هوای عجیبی دارد این دل
 نمی دانم دلگیر از کیست ،گرفته از چیست
دلم می خواهد با صدای بلند گریه کنم
 تا صدای هق هق گریه هایم دنیا را فرا گیرد
ولی باز این سکوت است که بر دلم ،بر چشمانم،بر زبانم حاکم می شود
 باز سکوت می کنم
 سکوتی سنگینتر از فریادها،
مانده ام چرا کسی صدای فریاد سکوتم را نمی شنود
چرا مرهمی نیست برای زخم ملتهب این دل
دلم خون است از غم هجران ،از نبود باران،
خدایا مدت هاست که صدایت می زنم ،مرا دریاب

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باغبان گفت بابت تنها گلت یک باغ گل میدهمت خندیدم و گفتم ای باغبان گر جهان را گل کنی ندهم حتی گلم را بو کنی...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 108
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 403
  • بازدید سال : 1,851
  • بازدید کلی : 25,143